ArasinAnnesiiiiiii Anneler pastörize sütten yoğurt yaparken çok mu kaynatıyorsunuz yoksa sadece ısıtıp mı mayalıyorsunuz? Ayrıca mayayı hazır yoğurttan mı yapıyorsunuz hangi marka süt ve yoğurt kullanıyorsunuz?
BuzluKahve ArasinAnnesiiiiiii sadece ısıtıyorum. Tire süt alıyorum, bulamazsan sek. Maya da önceki yaptığım yoğurt oluyor. Ayda bir mayayı yeniliyorum. Her şehirde var mıdır bilemedim ama foça yoğurdu kullanıyorum.
RanaBadekus ArasinAnnesiiiiiii bimde kutuda toz evde diye bi markanın yoğurt mayası var yesil paketli probyotık onla yapıyorum
Melikemlk ArasinAnnesiiiiiii migrostan vivo yoğurt mayası aldım toz şekilde 4lü satılıyor. Birde her mayada ideal sıcaklık 1 2 derece oynuyor. Pastsrize sütü 42 derceye kdr ısıtıyorsum sadee. Çiğ sütü kaynatıp 15 dk vs ılıtıyorsun sonra mayalıyorsun