Ayperim Merhaba 8 gün sonra 6. Ayını dolduruyor kızım 2 nolu mamaya geçişi direkt mi yapmalı yoksa 1 nolu mamayla karıştırarak mı? Ve ne kadar. Süre karışım olarak verilmeli?
bebitos Ayperim benim doktorum bes gun karıatırark ver dedi birden verirsen gaz yapar Sindiremez dedı
Itsybitsyspider Ayperim 6.ayında 2numaraya geçtim ama bizde bi yalpalama oldu sanki günde 1 kez kaka yapan kızımın kaka sayısı 5 e çıktı
Ayperim Jelibon çok mama ayrımı yaoan bi bebeğim yok ama red yaşamak istemem teşekkğr ederim cevabınız için
OlgaArslan Hayır karıştırma gerekmez direk geçiniz. Ama kullandığınız mamanın 2 numarasını alınız. Elinizde 1 numara varsa onu bitirip 2 numaraya geçebilirsiniz ☺️