Kızlar 3,5 aylık kzumın gözü mikrop kaptı bugün 2. Günü doktoru 2 gün pansuman yap çayla geçmezse goz damlası ilaç vereceğim dedi. Yarın ilaç verecek çok akıyor sapsarı çapak oluyor 🙁 yanlışlıkla gözünün içine dalin damladı o yüzden oldu. Kalıcı bişey olur mu ? Geçer ni sizce 😪😪😪