Bittersever evet, özellikle stres kaynaklı benimkide. Önce gittiğim bir doktor yetişkin konağı demişti. Konazol diye bir şampuan vermişti. Fakat bende pek işe yaramadı, daha doğrusu tekrarladı.
Bir süredir evde kendi yöntemlerimle (zeytinyağı sürüp bekletmek ve yıkamak, durulama suyuna sirke katmak) gidermeye çalışıyordum.
Bu da artık fayda etmemeye başlamıştı ve yaralar yayılıp alnımdaki saç bitimine kadar kuruluğa sebep olmuştu. Pul pul dökülüyordu kaşıdığımda.
Yaralarda kalın ve sarı renkte kabuklu, kabuğu kaldırınca sulu yaraya dönüşen yaralardı. Şu an bu kullandığım Vichy şampuanla kalın kabuklanma tamamen kayboldu diyebilirim. Sadece beyaz pul pul dökülmeler devam ediyor.
Onunda düzenli kullanımda önüne geçerim umarım.