PirayeMom HaticeClk çok kötüyse travazol ve fito ortaysa sadece fito travazol sabah akşam en fazla 7 gün fito her bezden sonra pişik geçene kadar
Kadifemsii HaticeClk kızım pişik olduğunda ben altını su ilke temizler kurular açık bırakırdım her değiştirmede . Öyle aman aman pişik olmuşluğu yoktur . Sebamedin pişik önleyici kremini kullandım hep çok memnunum . Zeytinyağı da iyi geliyormuş
Simra Hametan cok iyi geliyor mavi olan şimdi travazol kullaniyorum asiri kasintisi pisigi var yrn bi goturcen bakalim ne dicek doktor
Asel10 HaticeClk calendula 5 ml nioli 2 damla günlük 2 damla kullanabilirsiniz doktorum yazmıştı bizde sürekli pişik oluruz bu karışım ve bepantol çok iyi gelmişti baya sürüyorum kalın şekilde iyi geliyor
Mervesungur71 3 tane beyaz bakkal mumunu eritirken aynı anda içine hakiki zeytinyağı koy ve sür pişiğe, yanık izine, açık yaraya bire bir. Pişik kremi olaraktan sudocrem 👌