Sedaekrem benimde 2 defa başıma buna benzer geldi karın boşluğuma birden ağrı saplanıyor karnım kasılıyor karnım bildiğin büzüşüyor sonradan belime vuruyor ve hissedemiyorum hiçbişey karnımı ovunca su felanda içince 4 5 dk içinde normale dönüyor ama soğuk ter akıtıyorum yürümekte zorluk çekiyorym hatta gözlerim felan kayıyormuş anlayamadım ne olduğunu
Sezeryandan 2 ay sonra 2 defa oldu inşallah düzelir doktora gidin bence ben randevu aldım