Kızlar Yenidoğan bebişler her ayağını çektiğinde gazı mı olmuş oluyor hem annem hem kaynanam her ağladığında gazı var diyip duruyorlar artık cıkdırmak üzereyim yahu diyorum sıkıldığı için belki cekşyprdur altına yaptığı için cekiyodur ne bileyim bizim kız altını açınca cok mutlu oluyor mesela belki onu istiyordur vallahi bunaldım cok Fena artık