Arkadaşlar , oglum 6 aylık , buzamana kadar çok guzel uyurdu geçeleri gazı olmasina rağmen, gazı bitti , 3 gundur gecelerı derin uyukuya dalamiyor , saat başı uyanıyor kucak yapıyorum , elimdi çektigim an uyyonıyor sadece oyle uyuor, emzik pek almazdı geçeleri agzınan düşürmüyor . Yarın doktorumuza goturcem , gunduzleri çok iyi moreli yerinde