Sütüm az olduğu için doktr mama takwiseyo yapıcaz dedi kilosuda düşük kilo almiyo 2 aydır çok Ictahsiz zorla yiyo içiyo Emziriyorum 6aylık aptamil 2 numara aldik biborana koyuyorum almiyo kasikla weriyorum siringayla wermeye calisyorum almiyo kafa yicem ek gıdaya başladık yediremoyorum dişlerinden mi bilmiyorum mamayi yemesi biberon tutması için neyapmam lazim