Yelda35 cennetkokulubal çünkü zam gelecek diye, getir uygulamasına bakın orda indirim oluyor satın alırken
Zmrasevgi cennetkokulubal Aptamil bulamadım evolvia almıştım bı ara geçen gttim evolvia 1 de kalmamış tekrar Aptamil 1 aldm saçmalık çocuğun bağırsak düzeni bozulacak
Elf55 cennetkokulubal sadece aptamil değil bebelac 1 de yok sorduğumda stokta yok dedi en sonunda şokta 1 tane buldum çok saçma
Melekce Bugün kaç yer gezdim Bebelac bulabilmek için onlarda yok resmen daha ne kadar zam yapicaklar yeter ya günah bebeklerimize 😓
Gmznr2909 cennetkokulubal sana bir şey söyleyin mi aptemilin sadece adı var felaket gaz yapan bir mama oğluma ilk aptamil aldım üç gün bildiğin eziyet çekti hemen değiştirdim
Gmznr2909 cennetkokulubal ben almanya da olduğum için Türkiye de ki mamaları pek bilmiyorum hipp mama kullandım o da çok iyidir şimdi milupa kullaniyorum