20 günlük bir meleğim var emziremiyorum göğüslerim hep yarıldı kanıyor gögusumun ucuda yok önerebiliceginiz bir krem ilaç vs varmı? öyle ahım şahım bir sütüm yok sağıyorum 1 saatte 25 CC cikiyor mama veriyorum çevremdeki insanlar mama verdiğim için boş boş konuşuyor yok bizim zamanımızda mamamı vardi kanıya kanıya tıktık ağzına felan filan 🤷 sezeryan oldum ama bu kadar acı çekmedim göğüs acısı bambaşka sezeryandan bile zor 😭 ne yapıcağımı bilmiyorum tercumesizimm akıl verin lütfen 🙏