HaticeClk
Benim epilepsim var, süt arttırsın diye ilk doğum yaptığımda rezene içirdiler. 5 yıl nöbet geçirmeyen ben bir haftada 2 nöbet geçirdim. Araştırmadan içtiğim için çok kızmıştım kendime. Bebeklere ilk 6 ay su bile verilmezken rezene verenleri de hiç anlamamışımdır zaten. 🤷🏻♀️