Kızlar bebeğim 6 aylık olmak üzere . Mama ile besleniyor . Fakat cok az içiyor max 120 cc ¾ saatte bir . Sebze püreleri tattırdım ama sürekli öğürüyor yoğurt verdim sevdi . Acaba ne yapmalıyım ? Bu durumda olan arkadaşlarım fikir verebilirler mi nasıl daha cok mama içirebilirim m? Üstelik mamayı ittirip içmek dahi istemediği oluyor lütfen önerinizi esirgemeyin