Selam kızlar, bazılarınız bilir ben Almanya’da yaşıyorum. Burada ocaklar ankastre ve taşsız yani direkt cam oluyor. Siyah kullanıyorum yıllardır ve temizlemekten canım çıkıyor. Sürekli elimde bez. Şimdi yenisini alacağım. Beyazı kullanan var mı? Onda da sürekli temizlik derdi oluyor mu? Ne kadar temizlesemde hep toz, ve bazı aşınmalar oldu çirkin duruyor. Önerilerinizi bekliyorum