MDG_ pedia-d günde 3-4 damla, bebekler için en temiz içerikli ürün, kendim ise oceon d3 kullanıyorum bu üründe temiz bebeklerde de 400 lüğü çok kullanan var fakat içerisinde zeytinyağı var akciğere kaçtığı anda büyük hasarlara sebep olabiliyor bu sebeple 1 yaş üstünde kullanmayı düşünüyorum.