Kizlar lcw çarktan oğluma kıyafet aldım bi sevinçle bekliyordum gelmesini geldi renkleri hep ağarmış kalıbı berbat bi kazak aldım kısa geniş pantolon aldım çuval sanki fotoğraftakile alakası yani pazarda 10 tl verseler almıssn keşke fotoğrafatma ihtimalim olsa atabilirim ama çekmedim bi kere oglum giydi bir gün bile geçirmedi usttundekilerle topaklanmaya başladı diz izi çıktı hayatımda böyle birsey görmedim neyse gittim geri vermeye birsey demedikler aldılar benlik binsorun yok çünkü gömlekle pantolon aldım dedim bi internneten fiyatına bakayım internnette 119.90 mağazada 49.90 ayni model gömlek ilk eda interrnent kıyafet siparişi verdim bidaha asla almam valla üzüldüm o kadar çark saati gelsin bekleyelim boşa geçen zamana yazık burda herkes kupon falan istiyor görüyorum hatta bende istedim bir defa ama inanın değmez sözde indirim yapıyor kimse kimseye 1 kuruş vermez daha beter kazık atar ama o kazığı tekrar iade ettim mutluyum 😂😉😉