asyakusum Miniminimini canım ben hamileliğimin 4.ayından beri boyatıyorum doğumdan 1 ay sonra ombremi yenilettim nasıl bu kadar bekledin 😄
Denizfdn Miniminimini 40 kim çıktı boyadım ama öncesine iyice emzirdim doyurdum uyuttum Öle yaptim hiç biseycik olmadi
Bade28 Miniminimini annem geçen gün diyo ki oo saçınıda koyuya boyamışsn anne dedim bu benim kendi saçım🙄😳🥺🤣😂😂
Bade28 Miniminimini dr sormaya gerek yok ki emziriyorum ve kimyasal direk bebeğe zarar o yüzden erteliyrm doğal boyalar var belki öyle yaptırırım ama şuan hep evdeyim zaten 🥺