Deletedmom626372 2bebislianni Kraft kullanıyorum 16 aylık şuan 36 aya kadar diyorlar ama araştırmalarıma göre 5-6 yaşa kadar kullanan var alarmlı sistem , başlıkları açılıp büyüdükçe uygun hale gelebiliyor.
sirineyavrusu 2bebislianni e bebek markası joie almıstm ama pişmanım keske daha yuksek alsaudım alırken ona dıkkat etmedım cocuk dısarıyı izleyemiyo aşağıda kalıyo sıkılıyo haliyle otururken alırken buna dıkkat et mutlaka
Deletedmom626372 ilkbahar araçtayken bakıp söylesem sabah şuan inanın modeli aklımda değil sadece özelliğini biliyorum 😀
ilkbahar Deletedmom626372 evet isofixli 🙂 aynen o baya büyükken de kullanılaniliyomuş dediğiniz yaşlarda 😃 ben hiç araştırmadan aldım eşimin arkadaşının eşi çok araştırıp ona karar verip önerdiler diye sorgulamadım 😂 ama memnunuz diğerlerini bilmediğim için en iyisi o bizim için 🤩
Deletedmom626372 ilkbahar ben de baya araştırdım ileri yaşlarda da kullansın sürekli alabilecek bir şey değil diye 😀 güvenliği de benim için çok iyi inşallah kendileri oturmaktan vazgeçmezde uzun uzun süre kullanırız 😀
ilkbahar Deletedmom626372 aynen inşallah uzun yıl kullanırlar 🙂 bizimki 19 aylık ara ara sıkılmaya başladı ama aracı ben kullanıyorum yanına babasını koyuyorum bi şekilde idare ediyolar 😃
Keremikoo 2bebislianni besafe izi comfort 9-18. 4 yasina kadar kullanilabiliyor. Donmuyor ama yukseltilebildigi icin disarisini izliyor ve rahat ediyor
Deletedmom626372 ilkbahar evet ya bazen bir anda çığlık atıyor çıkmak istiyor ama şuan iyi gidiyoruz hiç ağladığında almıyorum alışmasın diye umarım böyle giderler ☺️🙏