Zeliha_ Ben de o kadar krem kullandım bir işe yaramadı kızım 4:30 aylık Bioderma ATO derim aldım üç gündür kullanıyorum ilk güne göre iyi bakalım inşallah tam olarak geçer
Arenimmm Kerziban ben kullandığımdan beri vücudunda kuzarklık görmedim sadece kaşının ortasında arada bi çıkıyo