Muru secoz jilet olmasa napardık 😂 ama şimdi lazere giriyorum şükür ki yoksa baş edemiycm çocukla gerçekten
Ttugbaa secoz lazer yada ağda canım ben ağda yaptırıyorum yoksa çocukla olmuyo yani 1 ay kafam rahat oluyo biraz büyüsün lazer düşünüyorum suan küçük hiç vaktim olmuyo ağdaya bile koşarak gidip geliyorum babasına bırakıp
secoz ML_11 dikiş yerinizde tüy varmı ? Benim tam tüylü yerden kesi yapılmış 3gün sonra kırkımız çıkıyo
ML_11 secoz evet vardı oraya sürdürmedim ağdayı cımbızla aldı hiç acımadı (bide benim geç iyileşti enfeksiyon kaptırmıştım ilaç kremle geçti şükür ondan sonra zaten 40ım çıktı gittim) git bence rahat edersin
secoz ML_11 korkuyordum ağda dikiş yerlerine zarar verir diye o zaman öyle yaptırayım dikiş yerini cımbızla aldırayım mantılı oda
3MelekAnnesi3 secoz valla ben korkumdan jiletle döndüm agda da cekme vs oluyor ya 4 aylıgız hala gidemiyorum