Angelll35 karantinadayken çöpleri atmaya çıkamamıştık. Kızımında bezleri pek kokardı😅 Çöp atmaya çıkamıyoz diye kızımın bezleri de kokmuyo Allah bi yerden kolaylık veriyo diye düşünmüştüm meğer benim koku gitmiş sonradan anladım😂 yemeklerde de boş boş yiyosun lezzet yok. Ama ben hafızamdaki tatları hayal ederek yedim o yüzden hiç aç kalmadım😂