Merhaba kızlar resim ekledim bu modeli kullanıyorum 2 ay oldu alalı Bosch kaliteli diye aldık ama hayal kırıklığı içindeyim kullanma klavuzunu filan okudum öğrendim alt üst ayarda pişirmeme rağmen fakat böreklerin altını pişirmiyor üstü kızarıyor altı hamur kalıyor lapa gibi ben mi hata yapıyorum bi dünya para verdik servisi mi çağırsam tavsiyeniz var mı