busra_54 Evet bizimkide boya gidiyor 6 aylikken 9 kiloydu baya tospikti simdi her gören zayiflamis bu diyorr. Hergün gören kayinvalidem bile. Bide tartidaa hic kilo almayincaa insan 100 gr bile alır anam yok kac aydır aynı sanki hep böyle kalacak diyorum. Bizimkide asiri secicii..