Merhaba Sevgili Anneler,
Miniğim için 0 Yaş Kreş arayışındayım, eğer bakıcı bulamazsak mecbur kalacağım 😞 Aslında kreşler antibiyotik kullanımına kapı açtığı için endişeliyim dolayısı ile hem tavsiye hem de önerilerinize ihtiyacım var 🤲🏻 Çok teşekkürler şimdiden ☺️🙏🏻