mayalbbk Çok geçmiş olsun bizim karantinamız 30 Aralıkta bitti. Muhtemelen bebeğime bulaşmıştı ya da diş sıkıntısıydı bilmiyorum 3-4 gün huzursuzluk, uyku sorunu, iştahsızlık ve ateş yaşadık. 2-3 gün bebeğimle temas kurmadık sütümü sağdım öyle içti hatta burada post açmıştım maske takıp odamı havalandırıp bebeğimi ne olursa olsun emzirmem gerektiği söylendi tecrübe etmiş annelerden. Allah razı olsun iyikide paylaştılar bunu benimle hem ben hem bebeğim daha iyi olduk birbirimize ihtiyacımız varmış çünkü. İnanın söyledikleri gibi hafif, 3-4 günde bitiyor bebeklerin sorunu. Bol burun temizliği, ateş takibi ve calpol ile atlattık. Bende karantinamın 10. Gününde negatife dönmüştüm çok şükür. İlaç kullanamadığım için her gece sarımsak yuttum, ocean mummy vitamin kullanıyordum, turşu suyu içtim, bol C vitamini, odamı gün içinde hep havalandırdım, maskemi 3-4 kez değiştirdim, gün aşırı duş alıp nevresim değiştirdim ve hep kolonya sürdüm kokladım. Birde aklınızda bulunsun diş fırçanızı mutlaka değiştirin bu dönemde 2 kez fırça değiştirdim tekrar tekrar virüs, bakteri oluşturmaması adına.