Melisa678 Yarın 4 aylık aşımızı vuruncaz ateş oluyomu yan etkileri neler 2 aylıkken aşı olduğumuzda akşama kadar ağlamıştı durduramistik yine aynısı olurmu
bireylulannesi Melisa678 bizim 4 aylık aşımız çok zor geçmişti inşallah siz rahat atlatırsınız ilaca falan gerek kalmaz 🌸
Denizlice Melisa678 4 ay aşısı 2 aylik aşısının ikinci dozu canım inşallah yapmaz bizde yapmamıştı sağlık ocağındaki hemşire gelmeden calpol icirebilirsin demisti
Melisa678 bireylulannesi İnsallah 2 ay asimiz çok zor geçmişti vurunmadan öncede ağrı kesici vermiştim ama nafile hiç durduramadim
2cocukluannee Denizlice doktorların çoğu da bunu yapmayın diyor aşının etkisini azaltabiliyormus aşıdan önce verilen calpol
Minikadim Melisa678 bu sanırım çocukla alakalı bir durum. Bir arkadaşımın kızıyla kızım aynı dönemde oldu 4. Ay aşısını kızımın ateşi çok çıktı ama arkadaşın kızında olmamıştı.
Cmremla Melisa678 bizde biraz yükseldi ateşi hiç ilerletmeden fitil verdim bi tane rahatlattı ve uyudu sonra da geçti biraz huysuzluk yapabilir canları sağolsun 😘
Minikyavruum Melisa678 Hem ateş hem huzursuzluk yaptı canım carpol verdik 2 gün huzursuzluk sürdü bizde. 6 gün önce olduk 4. Ay aşısını
Yagmur46 Bizde ateş değil de ağrı yapmıştı. Onda yarım çay kaşığı ağrı kesici vermiştim. İnşallah kolay atlatırsıniz
Sznr-Eyll-19 Melisa678 ben her ihtimale karşı calpol içirmiştim ama bir sıkıntımız olmadı inşallah sizinde rahat geçer