Secil1907 Kızım hastalandı pedifen ve calpol kullandık. Fakat hastalığı gecmeyince antibiyotik verdi doktor . Dünden beri kullanmanıza rağmen kızım hem ishal hemde vücudunda benekler le dolu . Böyle birsey yaşayan var mı napmaliyim
Deletedmom626372 Secil1907 antibiyotik alerji yapmıştır mutlaka doktora danışın ve kesin antibiyotiği.
babyandmom1 Secil1907 benekler konusunda bir şey diyemem ama antibiyotik bağırsakları olumsuz etkiliyor maalesef. Probiyotik kullanmanızı tavsiye ederim
Prensescilek Secil1907 ishal aslında normal ama benek olması pek normal değil bence doktorunuzla görüşün
Aysecan-987 babyandmom1 merhabalar probiyotik ne zamandan itibaren kullanılıyor acaba bilginiz var mu
Secil1907 Prensescilek bacakları hariç her yerinde kırmızı nokta nokta bugün çıktı çok ateşliydi yavrum günlerce düşmedi ateşi bir bugün iyi oldu ondada ishal beneklenme. İlk çocuğum hiç hastalık yasamamistik nenyapcagimi sasirdim
babyandmom1 Aysecan-987 antibiyotik kullanırken kullanabilirsiniz doktorunuzun tavsiye ettiği bir marka varsa onu alın kullanın antibiyotik kullanımı sonrası 3 ay kadar probiyotik kullanımı öneriliyor
Sezinnur Secil1907 6. Hastalık olabilir. Onda ateş çıkıyor birkaç gün sonra bebek benek oluyor ve geçiyor. Bizim o şekilde oldu.
E20-20 Secil1907 ateş sonrası beneklenme bizde de olmuştu doktorumuz çok normal ateş sonrası ya öksürük ya vücutta beneklenme beklenen durumdur demişti ama yinede mutlaka doktorunuza danışın tabi çok geçmiş olsun
Aysecan-987 Secil1907 biz de antibiyotik kullandık ishal olmadı ama yüzünde kırmızı lekeler çıktı doktor bize devam edin dedi ama cokfazla olmaya başlayınca iki doz kala bıraktım açıkçası. Zaten instagramda tüm doktorlar influenza da antibiyotik kullanmak gerekli değil diyor bizim doktorlar veriyor anlamadım gitti
Secil1907 Aysecan-987 allahim sorma sorunu çözmenin en kolay yolu antibiyotik çünkü iyiki calpol veriyorlar başka bildikleri yok. 5 gün ateş sürermi ya 39 40 lara dayandı yeme den içmeden bitti çocuk… Hani bide özel
Aysecan-987 babyandmom1 11 aylık kullanabilir mi aslında biliyorum probiyotik kullanması gerektiğini ama sormayı unuttum
babyandmom1 Aysecan-987 bir doktorunuza sorun isterseniz. Bilgim dahilinde sorun değil ama siz bir sorun çok geçmiş olsun