Kızlar selam, bu dolap uygulamasına ürünler yükledim, fakat bilmediğim Bi kaç şey var Ürün yüklerken kargo paketi seçiyorsun ya o nasıl alıyor bebek ürünü olduğu için ben çoğuna mini paket veya orta paket falan dedim. ama aras kargoyla gönderi yapıcam şimdi diyelim orda seçtiğim paket 11 lira ama aras kargo 15 lira dedi Bi sorun oluyor mu? birde ödeme durumları nasıl karşı taraf ödemeyi yapınca nerden görücem