Tatlı annelerim. Kızım 5 ay 22 günlük. Bugüne kadar kundakla uyutuyordum. 3 aylık olduğunda da öksürüklü bir hastalık geçirmiştik. O gün bugündür benimle uyuyor. Bu akşam karar verdim dedim beşiğinde ve kundaksız uyutucam. Ama mümkün değil. Tam 3 saat boyunca o ağladıkça sakinleştirip beşiğine yatırdım ama nafile. Elleriyle gözlerini ovalamadığı tek an yok. Emziği sürekli çıkarmalar falan. 3 saatin sonunda olmayacak dedim pes ettim ve kundak yapıp tekrar yanıma yatırdım. Kundakla beşiğinde yatırmayı da denedim o da olmadı maalesef. Uyku arkadaşı,pişpiş patpat denemediğim şey kalmadı. Sadece bu akşam değil tabi genel olarak her gün bir kere deniyorum ama kıyameti koparıyor. Uzun oldu kusura bakmayın ama tecrübeli annelerin yardımına talibim. İşe başlayacağım. Kayınvalidem bakacak. Çocuğum uykuya direnip uykusuz kalacak diye çok korkuyorum. 😔