Efna İkinci aya girdigimizden beri bebegim istahsiz . Şuan memede en fazla 7 dk duruyor. İki saat bazen daha fazla süre emmiyor. Normal mi böyle.
1.sütün doyurmuyor yada yetmiyor olabilir boşa yoruldugunu anladığı doymadıgı için beslenmeyi reddediyor olabilir
Emerken yada mama yerken savaşır gibi yiyor. 2.Mama emiyor diye senın gogusun sandığı için eğer doymuyorsa onun etkisiyle hırcınlasabilir Emerken gözünün üstünü kaşıyor bazen.
3.Uyku bastırıyor uykuya dırenmeye çalışıyor diye huysuzluk yapabilir mamada yada emmede
Bazen mukuslu kaka yapıyor. Çoğu zaman kabız oluyor.
4.mukuslu kaka anne sütü aldığı için arada normal demişti doktorum kabızlıgı sussuz kaldığı zaman beslenmedıgı için normal
Gunduz uyumuyor sürekli mızmız ve aglak .
5.gece ıle gündüzü cok karıstırıyolar
Akşam olunca iyice ağlaması iştahsızlığı artıyor. Sanki diyet yapıyor 😂 akşamları iyice beslenmeden uzak duruyor
6.yoruldugu için gündüzleri dinlemediği için enerjisini beslenmeye harcamıyor olabilir bide reflü sorunu olabilir onu rahatsız eden
Geceleri altına yapmiyor. Gece saat başı emziriyorum. Sabaha kadar dört defa emiyor ama sabah bezi kuru.
7.benim de öyleydi memeden ayrılmazdı saatlerce sabaha kadar bezi hep kuruydu sütüm yetmiyormus bosa çekiyormuş sadece yanında olayım diye ama hep aglıyodu bagrıyodu çekerken
Gece saat 3 civarı kasılma gerilme hareketleri yapmaya başlıyor. Ama uyanmiyor uykuda yapıyor. Sabaha kadar yirmi sn de bir ikiniyor duruyor .
Kasılma gerilme normal acılıyor kendi sporunu yapıyor gazı sıkısıyor bence
Dilinde beyazlik var pamukçuk olabilir . Pamukçuk emzik emmeye engel olur mu
8.pamukçuk canını yakar belki bu redlerin nedeni aglamasının nedeni pamukçuktur
Görenler bebeğin gelişmemiş diyor hep üzülüyorum. Ama ne yapayım yemiyor .
9.kımseyi ilgilendirmez sana düşmedi bebegım hakkında yorum yapmak ne haddine de bence yüz verme
Bazen aniden şiddetle ağlıyor aynı anda dimdik tutuyor kendini
10.Onu benim kide yapıyor nedenini bilmiyorum
Genzinde hırıltı sesi var çoğu zaman.
- Hırıltısı için gittiğimizde zatüre başlangıcı dediler inş yoktur ama baktır benim ki öyle diye hiç emmedi mama yemedi hırhırdı hemen götürdüm sonra bi hafta yogun bakımda kaldı ama beslenmeye basladı belki tıkalıdır bebeğin o yuzden yemiyordur benim ki bu yüzden yemiyodu çünkü