Bana da eve yaptırmamı söylemişti. Kendi doktorumuza sordum ben genelde 13.cü ayda genel tam tahlil yaptırıyorum dedi ama illaki istediyse işleyecekse yapalım dedi. Yaptırdım ama yaptırmamın sebebi bebeğim çok uyanıyor geceleri resmen başında nöbet bekliyoruz çünkü uyuduktan yarım saat sonra bazen 10dk sonra mutlaka uyanıyor dönerken bile uyanıyor bu yüzden birşeyimi eksik acaba diyerekten yaptırmıştım özelde kendi doktoruna.