kızlar oğlumu 4.5 5 aylıkken klipsli yöntem ile sünnet ettirdik. şuan 14 aylık olmak üzere bugün fark ettik ki pipisinde yapışıklık var doktora sorduk sünnet sonrası masaj yeterince yapılmamış dedi bi krem söyledi onu 7 10 gün boyunca sürüp pipisini geri çekmemiz gerekiyormus eğer o yapışıklık geçmezse gelin ben göreyim dedi. bebeğinin başına böyle bisey gelen var mı sünnet sonrası krem ve masajla açılır mi o yapışıklık sizce ? tekrardan sünnet olmasından korkuyorum bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?