Kızlar sizlere sorum olacak bu yazımı okuyup bilginiz varsa yorumlarsanız sevinicem.Kızım 1 yaşında şuan soguk algınlıgı var burnu tıkalı ve geniz akıntısı var sanırım .Uyurken emzirerek uyutuyorum halaa,bazende sallayarak uyutuyorum ama çogunlukla emerek memede uyuyo.Kızımın burnu akmıyo çogunlukla içine akıyo diye düşünüyorum oyüzden balgama ne etki eder bana yazarmısını?? Burun tıkanıklıgına odaya sogan koyuyorum oda içi buhar makinasıda aldık fakat kaç günde geçer bana yardımcı olurmusunuz.çörek otu suyu duydum ama deneyen varmı balgam için..
bide aklımda kalmışken sorayım kekik suyu balgama iyi mi geliyor kaynanam sürekli kekik suyu ve adaçayını birlikte ver diyor ??