babyyy111 Kızlar bebeğim 5 ay 19 günlük. Ek gıdaya başlayalı 9 gün oluyor. Sabah 11 gibi akşam 5-6 gibi ek gıdalarını veriyorum. Yatmadan önce tok tutan mama yapıp vermeli miyim? Daha erken mi? Verenler varsa ne veriyorsunuz ?
PirayeMom babyyy111 😂😂 ben veriyorum üstüne uyurken mama istiyor uyumuyor yoksa 😂 iki saat sonra tekrar uyuyor. Olmayınca olmuyor 😂😂
Poyrazannesi12_ babyyy111 benim oğlumda 5 ay 15 günlük ek gıdaya başladık geceleri 3 4 defa mama için uyanıyor gece beslenmesini suan kesemeyiz bklm ne olcak
PirayeMom babyyy111 hipp iyi geceler veriyorum fakat acıkıyor. Akşam 10 da yatınca sabaha kadar 5 kere rahat uyanıyor
Poyrazannesi12_ babyyy111 sabah kahvalti 6 gibi ek gıda saat 3 4 gibi de meyve veryrm ek gıda verdikten 2 3 saat sonra mamasını içip uyuyor
Poyrazannesi12_ babyyy111 hyr canm 3 gün kuralına uymadm Bi tek yoğurt verince önce çay kaşığı sonra tatli kaşığı sonra yemek kaşığı verdim süt ve süt ürünlerine alerjisi var mı diye kontrol ettim patates havuç brokoli verince uymadm verdim direk içine 1 çay kaşığı zeytinyağı ekledim sindirimi kolay olsun diye