Busrasahin Hanımlar iki yaşındaki ogluma kayınvalidem 7 de ilac vermis ama ben onlari aradigimda görümcem ilac vermedik dedi bende oyle olunca yatmadan 9.30 da agri kesici verdim dislerden dolayi cok huzursuz. Simdi kayınvalidem aradi ben vermistim diyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Basina boyle bir durum gelen var mi ?
Obsesifk Busrasahin ilaçların perspektüsünde fazla doz alımı kısmı olur oraya bakabilirsin ne yazıyor