nesekaan Odasını ayırmak ıstıyorum bagımsız uyuyor bazen uyandıgında bizi gorunce mama ıcmeden uykuya dönmüyor ama gormeyınce bıraz mırıldanıp uykuya geri dönüyor ,odası ayrılınca alısma surecınde uykularını etkılermı