Gulizar005 bebeğim 8 aylıkken hamile kalmışım emzirdim bebeğim de emdi doktorumda gebeliğinin 5. ayından sonra sütün tadı değişiyor kimi bebek emmeyi bırakıyor kimisi emmeye devam ediyor gebeliğinde emzirmeni engelleyecek bi problem yok emzirebilirsin dedi bebeğim kendiliğinden emmeyi bıraktı ama en çok beni üzen şey bebeğim emerken nasıl emzirmeyi keseceğim olmuştu emen bir çocuğa bunu yapmak haksızlık olur diye düşünüp kahırlanmıştım hamile kalışıma ama çok şükür Rabbim yardımcım oldu ☺️