Prensescilek İgor bebek botu kullananlar acaba kalıpları nasıl? ?Kızım suan 22 giyiyor online sipariş vereceğim o yüzden emin olamadim
Reyna Prensescilek botunu bilmiyorum ama sandalet ve ev terliğini aldım oğluma bence küçük kalıpları oğlumun tam numarasını oluyor tam ucu ucuna oluyor çünkü