Mdmd Kasıgin bacakla birleştiği yerde ufak bir şişlik hissetim. Dikkatli bakınca ortasında kıl görünüyor ama ağrı sızı kizarma falan yok. Bu durumda evde yapabileceğim birşey var mi geçmesi için??