sademinannesi nesekaan vtech BM4500 ekranlı bebek kamerası kullanıyoruz çok memnunum bir sürü özelliği de mevcut tavsiye ederim
Deletedmom0099 nesekaan xioami 360 var bende cok memnunum ama evde yedek bi telefon olması lazım yoksa kendi telefonunuzdan izleyince baska uygulamalara giremiyorsunuz