İyi akşamlar, 3 ay 26 günlük oğlum 4. Ay atağını yaşıyoruz aşırı sancılı değil ama ağlıyor mızmız uyumuyor ağlayarak kalkıyor vs orta sancılı geçiriyoruz şimdilik ilerleyen günlerde inşallah şiddeti artmaz. Şimdi şöyle öncelikle maşallah 🧿 buraya uyuyor yazmak hiç istemiyordum ama benim oğlum doğduğundan beri gündüzleri 5 6 7 değişiyor uyku yapıyor çoğu 40 dk sürüyor. Benimkini uyutması zor hooo hooo diye ses falan çıkarıyorum artık öyle uyuyor + beyaz gürültüler falan o yüzden sık sık uyutmak çok zorluyor beni. Doğduğundan beri uyuyor akşam 8 9 gibi uyur bidaha gece 1 2 de falan mızmızlanır gözünü açmadan ağlar emer geri uyur 2 3 saatte bi emmeye kalkar gece 2 bazen 3 kere kalkıyor bazen 6 bazen 8de tamamen uyanır. Hep böyleydi bu son 2 3 güne kadar onu da ataktan olduğunu düşünüyorum uyku gerilemesi böyle bir şey mi? Zira saat 11 oldu hep uyutuyorum uyuyor kucağımda pışpışla uyur yatağa bıraktığım an uyanıyor. Ağlamıyor uyanıkken gözler açık elin emiyor falan.
Sorum şu aslında fazla uzattım.
Gece beslenmesini ne zaman kesmeliyim? Nasıl keserim? Kesmeli miyim yoksa böyle uyansın emsin uyusun sıkıntı yaşatır mı?
Edit: gece 4 te ağlayarak uyanıp uzun süre uyumuyor zor uyutuyorum buda atağın bir parçası olabilir mi