Philips aventin suluğunu kullanıyorum pipetli olandan hemen hemen 9-10 aydır kullanıyorum belki binlerce kez yere attı fırlattı kızım ama nokta dahi bir şey olmadı sürekli kaynatıyorum ne çizilme ne solma hiç bir şey olmadı çok çok memnunum iyi ki almışım ve hiç akıtma sorunu da yaşamadım tavsiye ederim.