Minkpndam Bende burda beklim bio naturel kullanıyordum taşma yapıyordu primaya geçtim aşırı uçtu prima naturele geçtim onda taşırmıyor ama yavrumun bacakları hep iz yapıyor gördüm bebem natureli kararsız kaldım
tubbaaa ilkgozagrimmmm bende 4-5 aydır kullanıyorum ilk gördüğüm de 120 adet 120 tlydi dedim denemekte fayda var 😁 2 li almıştım 240 lı yeni bitti şimdi de zam yapmışlae yine a101 de hesaplı diye onu bekliyorum 🙈🤩
birkizbirerkekannesii ilkgozagrimmmm ben kızıma kullanıyorum zaten memnunum ama burda hiçbi markette yok trendyoldan getirtiyoruz