Bety2 Bebekleriniz nasıl uyuyor benim ki ya beşikle sallanacak yada yastığı hafif sallıcam o şekilde uyuyor . Başka hangi şekilde uyutabilirim 37 günlük olduk . Sizinkiler nasıl uyuyor ?
EczSinemltnlk Bety2 Merhabalar,56 günlük olduk bizde. İlk bir ay kendisi göğsümde emerken uyuyordu fakat bir 20 gündür (uyku düzenimizde otursun) diye göğsümde uyku haline geçiriyorum gözleri tam kapanmadan yatağına bırakıp uyumasını bekliyorum☺️
Sunshinemom Bety2 nasıl uyuduğuna çok takılmayın yeterki uyusun bunu büyüdükçe daha iyi anlıcaksınız.Benimki 4,5 aylık oldu o kadar cok uyuma şekli değiştirdi ki. Değişiyolar yani bende artık takılmıyorum yeterki uyusun😀
obal Bety2 ama ayakda kesinlikle alıştırmadım beşik yatağın yanında yatağıma uzanıp sallıyorum memede mayışıyo zaten yarım saatte beşikte sallıyorum