Elvank Unibaby yumuşatıcı aldım geçen alerji yaptı bizde kolları bacakları ve bel bölgesi egzama oldu sizde yaşayan var mı aslında deterjanını kullanıyordum hiç böyle bir durum olmamıştı ama bu yumuşatıcının kokusu çok keskindi beni Bile rahatsız etmişti
SeninAnnenBirMelektiYavrm Elvank yumuşatıcı kullanmıyorum ben yoğun kimyasal içeriyor onlar sizde kullanmayın
hunilimomm Elvank 2.5 yaşında hiç yumuşatıcı kullanmadım ama bir kez bi atleti bizim çamaşırlarla yıkamıştım eşim de temiz diye giydirmiş hemen kızarmıştı