Deletedmom5454 Kızlar dün dondurucudan but çıkarttım 15 dk dışarda kaldı yemek yapacaktım sonra eşim aradı annesine gittik bugün de annesindeyiz bende onu hemen dolaba koydum üst tarafa yarın yapsam birşey olur mu
Deletedmom0099 Deletedmom5454 tavuk çabuk bozulur çözdürdükten sonra 24 saat içinde kullanılmalı diye biliyorum, ben olsam riske atmazdım
Milagrosoreiro Deletedmom5454 Tavuğu normalde de çok az yaparım bide bu durumda yapar mıydım bilmiyorum 🥲Bebeme verceksem yapmam
obal Deletedmom5454 bn hrp yapıyom hiç zehirlenmedim ama kokuyo mu felan bi bakın pişireceğiniz zamn 🤷♀️
BuzluKahve Deletedmom5454 üst kısım neresi? Postunuz anlaşılmıyor. Benim dondurucu altta mesela. Dışarı çıkardınız ve 15 dk sonra tekrar dondurucuya koyduysanız bence bir şey olmaz. Diğer türlüsü çöp
TospikOglusum Deletedmom5454 asla yapılmaz asla bakteri uretmistr çöpe atın.buzluktan çıkarılan tavuk ve et o gün yapılmalı çiğ olarak tekrar buzluğa koyulmz