Merhaba hanımlar kızım 2 ay 1 haftalik oldu. 2.900 doğdu şuan 4.700. Emmesi gayet güzel ama çevreden gelen yorumlar beni çok üzüyor. ‘Pek kötü bu bebek, çok zayif, minicik’ gibi yorumlar geliyor ve ben bebeğimi besleyemedigimi düşünüp üzülüyorum. Bu durumu yasayan var mı :(