PurpleTail Türkiye de böyle söylüyorlar 😊Burda değil (Avrupa) bence Anne yanında olunca evet pratik fakat Yataktan hemen yanına alınmak kolay geliyor ama ilerleyen zamanlarda bebek emerek uyumaya ayakta sallanmaya vs alistiriliyor. Kolik bı bebekti ilk 3 ay inanılmaz zor geçti ama bu süreçte düzeni hiç bozmadim hep desteksiz uyudu 7. Ayına girecek şu an gece beslenmiyoruz zaten. akşam 7 de uyur sabah 7 de uyanır 🙏😊 ilk zamanlar düzen kurulursa büyüdükçe sorun olmaz. Burda hep okuyoruz Annelerin şikayeti gece memede kalması, ayakta sallanmak, odasında uyumamak vs 😊