Arkadaşlar 3 ay 18 günlük bebeğim var. 1 hafta öncesine kadar çok güzel mama yiyordu ama 1 haftadır 5 saat 6 saat aç kalsa bile 30 cc içip biberonu dili ile itiyor zorlayınca da ağlıyor ama mamayı asla yemiyor. Uyuyunca uykusunda yiyor. Acaba mamanın tadını mı sevmiyor böyle bir durum yaşayıp mama değişikliği ile çözüme kavuşan var mı aranızda . Mamayı değiştirmeye de korkuyorum kaka sorunu yaşarız diye. Tecrübeleri annelerim lütfen yardım eder misiniz ?