tugbahy6 sibellllo ben de öyleyim deliriyorum kuduruyırum resmen tatlı diye 🤣🤣 emziriyorsun normal dşyor herkes iNsülin testine bile gidecektim şekerim mi var diye Gece kalkıp bi kase reçel yenir mi
tugbahy6 Sena45_sema ben zayıftım o zaman hamilelikte de doğumdan sonra da son 3 ayda kilo aldım Kızım 7 aylık şuan 😀